Compliment, suggestie of klacht?
Compliment
Bent u tevreden over uw bezoek aan de Huisartsenspoedpost? Dan horen wij dat graag. Met het onderstaande formulier op deze pagina kunt u ons dit laten weten. Uw compliment delen wij graag met de zorgmedewerkers die voor u klaarstonden.
Ook stellen wij het op prijs als u uw positieve ervaring achterlaat op google of zorgkaartNederland.nl.
Suggestie
Als u tevreden bent over de verleende zorg door ons, maar nog een tip of suggestie heeft waarop we de kwaliteit van zorg verder kunnen verbeteren dan horen wij dit ook graag van u.
Klacht
Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Op de Huisartsenspoedpost voert iedereen zijn werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit. Toch kan het voorkomen dat u over sommige zaken minder tevreden bent.
Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over de gang van zaken op de Huisartsenspoedpost of over de manier van handelen van de huisarts, triagist, doktersassistent, verpleegkundig specialist/physician assistant en/of chauffeur dan willen wij dat graag van u horen.
Samen het probleem oplossen
Meestal leidt het tot een snelle oplossing als u ter plekke uw ervaring bespreekt met degene die naar uw mening uw klacht of onvrede heeft veroorzaakt.
Komt u er samen niet uit? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van Huisartsenspoedpost Zoetermeer. Wat doet de klachtenfunctionaris?
- Klager adviseren over het indienen van een klacht
- Klager bijstaan bij formuleren klacht
- Klager bijstaan bij het vinden van een oplossing/bemiddeling
Hoe meldt u een klacht?
Voor het indienen van een klacht gebruikt u bij voorkeur het digitale klachtenformulier op onze website. De klachtenfunctionaris neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Als u liever uw klacht per post of mail verstuurd kunt u deze sturen naar: EerstelijnsZorg Zoetermeer, t.a.v. Klachtenafdeling, Zilverstraat 1, 2718 RP Zoetermeer of via de mail naar klacht@eerstelijnzorgzoetermeer.nl Graag uw naam en telefoonnummer vermelden.
Uw klacht wordt behandeld op grond van onze klachtenregeling.
Nog niet tevreden?
Komt u er ook na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de geschilleninstantie Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). U kunt ook telefonisch contact opnemen of een brief sturen naar:
SKGE, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven, telefoonnummer 088 0229100.